Page 58 - Gulipek Surdurulebilirlik Raporu 2022
P. 58

Paydaş Adı               Platform Adı                 İletişim İçeriği          İletişim Sıklığı

                                     Sürdürülebilirlik         Öncelik ve performans değerlendirmesi Yılda bir kez
                                     Değerlendirme Anketi

                                                               Haber, duyuru, tebrik, özel günler,   Gerektiği
                                     Şirket içi sosyal platform
                                                               sosyal paylaşımlar               durumlarda
                                                               Şirketin mali durumu, hedefleri
                                     Genel müdür buluşmaları                                    İki ayda bir
                                                               uygulamaları

                   Çalışanlar        Çalışan etkinlikleri      Yemek ve etkinliklerde buluşma   İki ayda bir


                                     Sosyal kulüpler           Kitap, Koşu, Sosyal Sorumluluk   Ayda bir kez

                                                                                                Gerektiği
                                     Organizasyon              Çalışanların doğum günü kutlamaları
                                                                                                durumlarda

                                     Çalışan Memnuniyet Anketi  Memnuniyet düzeyi               Yılda bir kez


                                                               Şirketin öneri uygulamaları      Ayda bir kez



              Çalışanlar ve Şirket   Gülipek Tekstil           Dilek ve şikayet uygulamaları    Ayda bir kez


                                                               Açık kapı uygulamaları           Haftada bir kez


                                     Sürdürülebilirlik Geri Bildirim   Öncelik ve performans geri bildirim  Yılda bir kez
                                     Anketi

                                     Toplantılar, denetimler   Sürdürülebilirlik performansı    Yılda bir kez



                   Müşteriler        Müşteri Memnuniyet Anketi  Memnuniyet düzeyi               Yılda bir kez


                                     Müşteri Bilgilendirmeleri  Şirket gelişmeleri              Yılda en az iki kez


                                     Yurt dışı fuarlar         Satış ve yüz yüze görüşme        Yılda 10-15 kez


                  Tedarikçiler       Tedarikçi ziyaretleri     Tedarikçi performans değerlendirmesi  Yılda en az bir kez


           Kamu, Düzenleyici Kurumlar   Ziyaretler, bire bir toplantılar  Sosyal ve çevresel mevzuatlar, yasal   Gerektiği
               ve Yerel Yönetimler                             izinler, özel iş birlikleri, teşvikleri  durumlarda

                                                               Ürünler, hizmetler, haber ve etkinlik
                                     Sosyal medya hesaplarımız                                  Haftada 2 - 3 kez
                                                               duyuruları
                Tüm Paydaşlar
                                     Medya, yazılı basın, internet   Ürünler, hizmetler, haber ve etkinlik   Gerektiği
                                     haberciliği               duyuruları                       durumlarda




       54                                                                                                  GRI 2-26
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63