Page 40 - Gülipek Sürdürülebilirlik Raporu 2021
P. 40

Paydaş Adı                Platform Adı                 İletişim İçeriği          İletişim Sıklığı

                                     Sürdürülebilirlik         Öncelik ve performans değerlendirmesi Yılda bir kez
                                     Değerlendirme Anketi

                                                               Haber, duyuru, tebrik, özel günler,   Gerektiği
                                     Şirket içi sosyal platform
                                                               sosyal paylaşımlar               durumlarda
                                                               Şirketin mali durumu, hedefleri
                                     Genel müdür buluşmaları                                    İki ayda bir
                                                               uygulamaları
                  Çalışanlar
                                     Çalışan etkinlikleri      Yemek ve etkinliklerde buluşma   İki ayda bir


                                     Sosyal kulüpler           Futbol                           Ayda bir kez


                                                                                                Gerektiği
                                     VES partileri             Çalışanların doğum günü kutlamaları
                                                                                                durumlarda
                                                               Şirketin öneri uygulamaları      Ayda bir kez


              Çalışanlar ve Şirket   Gülipek Tekstil           Dilek ve şikayet uygulamaları    Ayda bir kez



                                                               Açık kapı uygulamaları           Haftada bir kez


                                     Sürdürülebilirlik Geri Bildirim
                                     Anketi                    Öncelik ve performans geri bildirim  Yılda bir kez

                                     Toplantılar, denetimler   Sürdürülebilirlik performansı    Yılda bir kez


                  Müşteriler         Müşteri Memnuniyet Anketi  Memnuniyet düzeyi               Yılda bir kez


                                                                                                Gerektiği
                                     Müşteri Bilgilendirmeleri  Şirket gelişmeleri
                                                                                                durumlarda

                                     Yurt dışı fuarlar         Satış ve yüz yüze görüşme        Yılda 20-25 kez


                 Tedarikçiler        Tedarikçi ziyaretleri     Tedarikçi performans değerlendirmesi  Yılda bir kez


          Kamu, Düzenleyici Kurumlar   Ziyaretler, bire bir toplantılar  Sosyal ve çevresel mevzuatlar, yasal   Gerektiği
              ve Yerel Yönetimler                              izinler, özel iş birlikleri, teşvikleri  durumlarda

                                                               Ürünler, hizmetler, haber ve etkinlik
                                     Sosyal medya hesaplarımız                                  Haftada 2 - 3 kez
                                                               duyuruları
                Tüm Paydaşlar
                                     Medya, yazılı basın, internet   Ürünler, hizmetler, haber ve etkinlik   Gerektiği
                                     haberciliği               duyuruları                       durumlarda



              Müşteri memnuniyet anketine katılan
              müşterilerimizin %92,2’si diyor ki...
              Gülipek’te satış temsilcisine

              ulaşabilme kolaylığı vardır.


       38      GRI 102-40, GRI 103-2, GRI 103-3, GRI 308-1
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45