Page 41 - Gülipek Sürdürülebilirlik Raporu 2021
P. 41

STRATEJİK


                  SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK                                                                             2021   SÜRDÜR


                  KONULAR MATRİSİ



                  Analiz süresince; Boyahane, Dokuma ve İplik   iletilerek yüksek katılım sağlamalarına özen    ÜLEB
                  fabrikaları, Sürdürülebilir bakış açısı ile analiz   gösterilmektedir.
                  edilmiştir. Birinci ve ikinci adımda uygulanan
                  müşteri memnuniyet ve çalışan memnuniyet      Anket sonuçlarına göre; üst yönetim ve
                  anket çalışmalarında, tüm çalışanlarımızın    Sürdürülebilirlik komitesi düzenli olarak toplantılar   İLİRLİK RAPO
                  katılım sağlamasına özen gösterilmektedir.    organize etmekte, Sürdürülebilirlik Müdürü
                  Kilit paydaşlarımızla 3. Adımda gerçekleştirilen   öncülüğünde analiz edilen anket sonuçları, önem
                  sürdürülebilirlik anketinin kapsayıcılığını arttırmak   sıralamasına göre kategorize edilerek, alınacak   R
                  adına, anket dünyanın her yerindeki paydaşlarımıza   aksiyonlar belirlenmektedir.             U


                             DÜŞÜK ÖNEM                    ORTA ÖNEM                  YÜKSEK ÖNEM

                                                                                           26 2 10  1  13  12
             PAYDAŞLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ÖNEMİ (ŞİRKETLE İLGİLİ DEĞERLENDİRME VE KARAR)  22  3  16  17  14 18 15  21  27


                                                                                          20
                                                                   4
                                                                                           7
                                 8

                                                                                        9
                                                             5

                                 6

                                 11

                                 19                          25                   23   24
                                               GÜLİPEK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ÖNEMİ
                                               (İTİBARİ, YASAL, FİNANSAL, OPERASYONEL)
                   1      Çalışan memnuniyeti   10   Yatırım yönetiminin arttırılması  19  Sosyal gelişmeyi teşvik eden
                                                                                       ürünler sunmak
                   2   Çalışanların eğitim ve gelişiminin   11  Diğer emisyon azaltıcı tedbirler  20  Su tüketimi optimizasyonu
                            teşvik edilmesi
                   3    Sürdürülebilir tedarik zinciri  12  Araştırma ve geliştirme çalışmaları  21  Döngüsel ekonomi

                   4      Müşteri memnuniyeti   13    Çevre korumayı teşvik eden    22  Malzeme tüketimini azaltma
                                                         ürünler sunmak
                   5       Toplumsal katkılar   14       Kurumsal yönetim     23  Atık Yönetiminin teşvik edilmesi
                          (gönüllülük çalışmaları)
                   6  Müşterilerin ve çalışanlarının sağlık   15  Toplumsal kalkınmayı teşvik edici   24  Çalışanların eğitim ve
                                                        ürünlerin sunulması
                        ve güvenliğinin teşvik edilmesi
                                                                                       gelişiminin teşviki
                   7    Enerji tüketim optimizasyonu  16  Etik davranış, yasalara ve   25  Çevresel faaliyetlerin arttırılması
                                                         politikalara uyma
                   8      Tedarikçi firmaları atık    17  Müşteri ve tedarikçilerle ilişkilerin   26  Yenilenebilir enerji kaynaklarının
                                                          geliştirilmesi
                           yönetimine teşvik
                                                                                      kullanılmasına teşvik
                         Sera gazı emisyonlarının
                   9   (karbon emisyonları) azaltılması  18  Müşteri memnuniyeti  27  Atıkların azaltılması
                                                                                Yönetişim  Toplum   Çevre

                                                                                             GRI 102-47, GRI 103-1  39
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46