Page 41 - Gülipek Sürdürülebilirlik Raporu 2021
P. 41
STRATEJİK
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 2021 SÜRDÜR
KONULAR MATRİSİ
Analiz süresince; Boyahane, Dokuma ve İplik iletilerek yüksek katılım sağlamalarına özen ÜLEB
fabrikaları, Sürdürülebilir bakış açısı ile analiz gösterilmektedir.
edilmiştir. Birinci ve ikinci adımda uygulanan
müşteri memnuniyet ve çalışan memnuniyet Anket sonuçlarına göre; üst yönetim ve
anket çalışmalarında, tüm çalışanlarımızın Sürdürülebilirlik komitesi düzenli olarak toplantılar İLİRLİK RAPO
katılım sağlamasına özen gösterilmektedir. organize etmekte, Sürdürülebilirlik Müdürü
Kilit paydaşlarımızla 3. Adımda gerçekleştirilen öncülüğünde analiz edilen anket sonuçları, önem
sürdürülebilirlik anketinin kapsayıcılığını arttırmak sıralamasına göre kategorize edilerek, alınacak R
adına, anket dünyanın her yerindeki paydaşlarımıza aksiyonlar belirlenmektedir. U
DÜŞÜK ÖNEM ORTA ÖNEM YÜKSEK ÖNEM
26 2 10 1 13 12
PAYDAŞLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ÖNEMİ (ŞİRKETLE İLGİLİ DEĞERLENDİRME VE KARAR) 22 3 16 17 14 18 15 21 27
20
4
7
8
9
5
6
11
19 25 23 24
GÜLİPEK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ÖNEMİ
(İTİBARİ, YASAL, FİNANSAL, OPERASYONEL)
1 Çalışan memnuniyeti 10 Yatırım yönetiminin arttırılması 19 Sosyal gelişmeyi teşvik eden
ürünler sunmak
2 Çalışanların eğitim ve gelişiminin 11 Diğer emisyon azaltıcı tedbirler 20 Su tüketimi optimizasyonu
teşvik edilmesi
3 Sürdürülebilir tedarik zinciri 12 Araştırma ve geliştirme çalışmaları 21 Döngüsel ekonomi
4 Müşteri memnuniyeti 13 Çevre korumayı teşvik eden 22 Malzeme tüketimini azaltma
ürünler sunmak
5 Toplumsal katkılar 14 Kurumsal yönetim 23 Atık Yönetiminin teşvik edilmesi
(gönüllülük çalışmaları)
6 Müşterilerin ve çalışanlarının sağlık 15 Toplumsal kalkınmayı teşvik edici 24 Çalışanların eğitim ve
ürünlerin sunulması
ve güvenliğinin teşvik edilmesi
gelişiminin teşviki
7 Enerji tüketim optimizasyonu 16 Etik davranış, yasalara ve 25 Çevresel faaliyetlerin arttırılması
politikalara uyma
8 Tedarikçi firmaları atık 17 Müşteri ve tedarikçilerle ilişkilerin 26 Yenilenebilir enerji kaynaklarının
geliştirilmesi
yönetimine teşvik
kullanılmasına teşvik
Sera gazı emisyonlarının
9 (karbon emisyonları) azaltılması 18 Müşteri memnuniyeti 27 Atıkların azaltılması
Yönetişim Toplum Çevre
GRI 102-47, GRI 103-1 39